2013. augusztus 13., kedd

Szerelmes Idézetek

~Mindig elfog a világ legjobb érzése, amikor köszönsz nekem vagy rám, mosolyogsz. Mert lehet, hogy csak egy másodpercre, de rám gondolsz...

~A szeretetnek nincs határ, nincs mértéke, ebből is látszik, nem ember alkotta.

~Akarlak téged, de minden áron,rólad szól minden álmom...

~Ahogy egyre inkább megismersz valakit, minden külső tulajdonsága apránként elhalványul. Már nem számít milyen színű a haja, milyen magas. Idővel, sokkal inkább a lelkét figyeled, nem a külsejét.

~Ha csak barátok vagyunk, miért tudom milyen ízű a csókod?

~A fiúk olyanok, mint a kábítószer.  Nem tesznek jót, de mi lányok képtelenek vagyunk lemondani róluk.

~Nehéz abba hagyni a sírást, mikor csak egy ember tudna megvigasztalni és az az, aki miatt sírsz..

~Olyan hamar visszajövök, hogy nem lesz időd hiányolni sem. Vigyázz a szívemre, itt hagytam nálad!

~Őt megtalálni, olyan volt, mint olyasvalamit megtalálni, amiről nem is tudtam, hogy keresem. Túl későn jött az életembe és most túl korán megy el..

~Csak egy percig szeress, míg elmondom, imádlak, csak egy órát ölelj, míg megsúgom, kívánlak, csak egy napot adj, míg meg tudom mutatni, mit jelent forrón és őszintén szeretni!

~Az első szerelem sosem múlik el, de mindig véget ér..

~Hihetetlen, hogy mennyi fájdalmat okoztál már nekem, de az még hihetetlenebb, hogy még így is szeretlek

~Akkor szeress, amikor a legkevésbé érdemlem meg, mert akkor van rá a legnagyobb szükségem!

~Olyan mintha minden eltűnne, nincs múlt, nincs jelen, csak a pillanat.

~Tudom, hogy hazudik minden szavában..de én hagyom..csendben elviselem..

~Egy nőt nem azért szeretsz, mert gyönyörű. Azért gyönyörű, mert szereted

~Alapjában véve önző alak vagyok. Túlságosan vágyódom a társaságodra, semhogy képes lennék azt tenni, ami helyes

~Mondd meg neki, hogy szereted, hiszen nincs mit veszítened, de mindig bánni fogod, ha nem teszed meg.. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése